piątek, 30 sierpnia 2013

Pierwsza Wygrana

Hey,
po długiej nieobecność powracam. Niestety tylko na chwilę ale już niedługo zawitam tu na stałe :) Przedstawiam Wam moją wygraną z rozdania u MyPerfektLife.


Moja pierwsza wygrana. Radość nieziemska:)
Będzie krótko, co przypadło mi do gustu a co nie ;p  :) 
Wygraną otrzymałam dość dawno temu, jednak nie było czasu aby się z tym z Wami podzielić.
                                                                                      Cień CK to mój ulubieniec i faworyt wygranej. Idealnie się sprawdza przy codzienny makijażu. Utrzymuje się cały dzień.
Cienie revlon to także strzał w dziesiątkę. Łatwo nimi wykonać smoky eyes.
Błyszczyk Ck to najmniej trafiony produkt. Pachnie idealnie . Niestety kolor mi kompletnie nie pasuje. Skorzystała na tym moja mama :)
                                                                                                          Odżwyka z Manhatana musi czekać na swoją kolej. Póki co Eveline 8 w 1
Pozdrawiam
Emteee

27 komentarzy:

  1. No nareszcie bo myślałam że zniknęłaś ;P Czekam w takim razie na Twój powrót do świata blogosfery :)

    Pozdrawiam.

    ps. Dobrze że błyszczyk trafił w gust Twojej mamy.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super nagroda :) Oby kosmetyki Ci dobrze służyły.
    A ja zapraszam Cię do mojego mini rozdania (przedostatni post) i pomoc w malym konkursie kulinarnym - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne nagrody, pamiętam, że też brałam udział w tym rozdaniu, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam ten cień w Pepco i sie zastanawiałam czy kupić , ładny ma odcień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli gustujesz w naturalnym makijażu to nie zastanawiaj się tylko kupuj;P
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  5. brawo, gratuluję wygranej, śliczna paletka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne <3

    z-drugiej-strony-lustra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. super ! chyba zaczne brac udzial w konkursach ;))

    bezxpomyslu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje wygranej ;) bardzo ładne jest wszystko ja bym też nie pożałowała takiej wygranej ;)

    ja jeszcze nigdy nic nie wygrałam ale nic straconego ;)

    pozdrawiam ;*
    http://mojezycieipasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję trzeba mieć farta!:) Cień od Ck wyglądana ciekawie, chociaż kolor wydaję się być mocno cielisty, jestem ciekawa jak wygląda na powiecie ;)

    make-up-and-i.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję ;)
    Fajna nagroda!

    closertotheedgeblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne nagrody,cienie Revlon mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne produkty, ale błyszczyk to też niestety nie mój kolor ;)
    Obserwuję i zapraszam w wolnej chwili do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. gratulacje, fajne nagrody :)

    obserwuję i zapraszam
    http://photos-life-hobby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny blog, obserwuję i zapraszam do mnie na nowego bloga :D

    http://makuchclaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajna wygrana. Jestem ciekawa tej odżywki do paznokci. ;)

    Pozdrawiam,
    Klaudyna

    OdpowiedzUsuń
  16. Dużo można się od Ciebie nauczyć. Co powiesz na wzajemną obserwację ? Ja Cię dodaję !!! <3 Zapraszam do mnie: http://jennydzemson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny blog ;p

    Obserwujemy ?

    http://lifestyleourblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję super wygranej ;)

    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowny blog <3
    agrestaco6.blog spot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Otagowałam Cię: http://kala1990.blogspot.com/2013/11/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Hello I'am Chris !!
    This is not a "spam"
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    World-Directory 190 countries in the world! and thousands of blogs
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging
    ****************
    You can forward this invitation to your friends

    PLEASE IMPERATIVE !
    Registration for the "Directory" blog, are free.
    We only ask you to follow the blog. Thank you for your understanding
    **********************************************

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne rzeczy :)

    zapraszam do mnie http://alex-faashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze są mile widziane. Zawsze zaglądam do swoich gości:)
Zapraszam do Obserwowania.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...